Блог

все про бізнес - треніниги,
їх ефективність і суть, яку ми вкладаємо в них

Бізнес-тренер та психолог Наталія Кравченко – прибираємо блоки, що заважають бізнесу заробляти гроші

Є декілька сценарієві, за якими розвивається бізнес. Найбажаніший з них – постійне зростання, відсутність втрати ефективності. Але є ще реальність – зміни, застої, падіння, наявність та нерозуміння обмежень, що заважають бізнесу розвиватись та стабільно бути у ресурсі. Так, часто ці проблеми власники намагаються вирішити власними силами. Але, нажаль, найчастіше цього недостатньо, і приходиться шукати відповіді […]

Впевнені, що ваш бізнес не потребує корпоративного тренінгу?

Ломаем стереотип про корпоративные тренинги. Объясняем, почему такие мероприятия не просто нужны, но и должны быть регулярными.

Ефективні бізнес-тренінги для підприємців

Успіх в бізнесі, щастя в житті – вершина, до якої прагнуть всі підприємці. Досягти цього неможливо без постійного праці, чітко поставлених планів і продуманих дій. Крім цього, потрібен постійний особистісний розвиток і робота над собою, своїми внутрішніми блоками. Учасники бізнес-тренінгів центру “Наталії Кравченко” – успішні і амбітні бізнесмени, які реалізують свої проекти по всьому світу, […]

Корпоративні тренінги: свіжий погляд на знайомі проблеми

Ні для кого не секрет, що від згуртованості колективу, його узгодженості та розуміння цілей залежить успіх всього бізнесу. Центр “Наталії Кравченко” пропонує бізнес-тренінги, несхожі на звичні лекції і коуч-зборів. Це новий формат вирішення питань кожного, допомагає досягненню успіху в житті і бізнесі. Що ми пропонуємо? Можна знайти досвідченого коуча, який проведе серію бізнес-тренінгів, – не […]

Корпоративний тренінг – інструмент ефективності для бізнесу

Корпоративный тренинг. Назначение и польза для компании. Каким образом работает? В каких случаях нужен?

Прокачування софт-скілів як головний крок на шляху до розвитку бізнесу

При управлении бизнесом руководители уделяют большое внимание прокачке так называемых хард-скиллов: изучают бизнес-стратегии, рассматривают внедрение новейших технологий, регулярную систематизацию и масштабирование компании. Но при этом многие забывают о немаловажном факторе – субъективных ограничениях личности руководителя.